Lots of people talkin’, few of them know

Een beetje muziekliefhebber weet natuurlijk dat dit een regel uit Led Zeppelin’s Dazed and Confused is. Dit is één van mijn favoriete zinnen en is, vind ik, veelzeggend. Mensen praten vaak over zaken waar ze totaal geen weet van hebben of zeggen dingen die als een tang op een varken slaan. Vaak vragen mensen mij waarom ik zo stil ben of ze zeggen: ’Die Elco zegt ook niks’. Laat maar mij lekker stil zijn, ik denk, luister en observeer liever. Er ontgaat mij dan ook niets. Velen kletsen je de oren van de kop zonder eigenlijk iets te zeggen. Ik zeg liever iets als het daadwerkelijk van waarde is.

what i think

The+one+who+never+says+anything+might+very+well+be_2204c2_4950061-2

Een gedachte over “Lots of people talkin’, few of them know

Geef een reactie

